04.01.2021 «Інклюзивна реформа шкільної освіти в Україні: впровадження найкращих світових практик».
Протягом 4-5 грудня 2020 року за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні та ГО Волонтерський Рух «Спільна допомога», відбувся тренінг на тему «Інклюзивна реформа шкільної освіти в Україні: впровадження найкращих світових практик». Захід відбувся в рамках підтримки нової шкільної реформи Міністерства освіти та науки Україні, яка була розпочата у вересні 2018 року і...
30.12.2020 Інструкція з безпеки життєдіяльності учнів під час зимових канікул
Інструкція з безпеки життєдіяльності учнів під час зимових канікул Загальні положення. Інструкція з безпеки учнів під час зимових канікул поширюється на всіх учасників освітнього процесу під час перебування учнів на зимових канікулах. Інструкцію розроблено відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці учасників освітнього процесу, Правил дорожнього руху України, Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України...
28.12.2020 Казкова майстерня!
З метою створення святкового новорічного настрою у школі відкрилася Казкова майстерня! Першими умільцями виявилися здобувачі освіти,керівники гуртків та класні керівники. У творчій тісній обстановці, з мелодичними піснями і наснагою вони створювали новорічне диво – прикраси, якими будуть прикрашені рекреації нашої школи та класні кімнати....
25.12.2020 Наш світ прекрасний і чудовий.
Наш світ прекрасний і чудовий. Є в ньому і яскраві фарби свята, є і сірі фарби буднів. Але саме в дитинстві ми помічаємо тільки самі радісні і щасливі моменти. Тільки в дитинстві життя наше наповнене безперервним очікуванням відкриттів і нових зустрічей зі світом. Життя дітей наповнене творчістю. За допомогою мистецтва вони висловлюють свої емоції, думки і почуття, а не просто копіюють дійсність. Своїми...
23.12.2020 Світ моїх захоплень
Учень 5 класу Сергій КОВАЛИК, під керівництвом класного керівника Людмили КОЛОДІЙ ,оформив виставку своїх малюнків "Світ моїх захоплень". Вийшло дуже гарно, а головне - з любов'ю....
21.12.2020 Впровадження STEM-освіти в навчальний процес освітнього закладу.
Вчитель німецької мови Колодій Людмила Дмитрівна під час проведення STEM-уроку в 10 класі на тему "Навчання за кордоном." відпрацьовує навички читання учнів в процесі практичного пошуку відповідей на запитання, поставлених до тексту, з яким діти ще не знайомі. Усі діти класу були активними учасниками навчального процесу, навчалися знаходити шляхи вирішення поставлених завдань....
17.12.2020 Урок-дослідження як різновид STEM-освіти.
"Навколо світу за 40 хвилин" - під таким девізом пройшов урок природознавства в 4 класі. Разом з вчителем Іриною Ткачук за допомогою глобусів, географічних карт та атласів діти заочно подорожували океанами і материками світу. Визначали їх місцезнаходження, вивчали назви, наносили об'єкти на контурну карту. Вимірюючи довжину екватора закріпили знання про масштаб. Цікаві відомості про материки і океани дізналися з переглянутого відео...
17.12.2020 Втілення ідей STEM-освіти в НУШ.
Урок з предмета "Я досліджую світ" в 1 класі допоміг дітям закріпити сформовані навички роботи з папером на практиці: під час виготовлення новорічних ялинкових прикрас. Під керівництвом вчителя початкових класів Ковальчук Надії Василівни школярі на уроці активно працювали та отримали задоволення від того, що власноруч виготовили новорічні іграшки і прикрасили ялинку. ...
16.12.2020 Урок «Особиста цінність та безпека»
В рамках Міжнародної кампанії «16 днів проти насильства» проведено урок «Особиста цінність та безпека» Пандемія COVID-19 та ізоляція загострили в усьому світі проблему насильства над дітьми – як фізичного та психологічного характеру. З огляду на актуальність зазначеної проблеми і в межах Міжнародної кампанії «16 днів проти насильства» в закладі з учнями 6 класу проведено урок «Особиста цінність та безпека» для учнів 6 класу, присвячений захисту дітей від сексуального насильства...
15.12.2020 STEM-урок - подорож з історії України.
Екскурсоводами та учасниками екскурсії були самі діти на чолі з старшим вчителем історії Кашубою Людмилою Миронівною, які з цікавістю подорожували історичним минулим Київської Русі: відвідали місто Київ, Десятинну церкву, Золоті ворота, Софіївський собор. В цьому їм допоміг перегляд фрагменту кінофільму " Містом Ярослава", робота з історичними джерелами, контурними картами. Складаючи підсумкову діаграму, учні вміло виконували порівняльний аналіз і синтез державотворчої політики київських князів...
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |